Pirmadienis, 2020 m. liepos 13 d.

Grilio patiekalų privalumai

Šiltasis sezonas yra neįsivaizduojamas be grilio – pasitelkę specialią įrangą, galime praturtinti savo racioną naujais patiekalais ir kuriam laikui pamiršti stovėjimą prie viryklės. Be to, nusprendę dažniau mėgautis grilio patiekalais, turime galimybę pagerinti savo savijautą ar netgi atsisveikinti su papildomais kilogramais. Toks maisto gaminimo būdas turi ne vieną privalumą – jei iki šiol abejojote grilio nauda, siūlome su jais susipažinti iš arčiau.

Kur kas mažiau riebalų

Kepdami maistą ant grilio, ženkliai sumažinate riebalų suvartojimą, kadangi jų perteklius paprasčiausiai nulaša nuo grotelių. Tačiau jei tuos pačius produktus kepate keptuvėje, riebalams nėra kur nutekėti, todėl jie kaupiasi ir ilgainiui vėl absorbuojasi mėsoje. Tikriausiai net nereikia sakyti, kad mažesnis riebalų naudojimas turi daugybę naudos mūsų savijautai ir sveikatai – valgydami tokį maistą, apsaugote savo širdį ir kraujagysles. Žinoma, tai nereiškia, kad jie mūsų organizmui yra visiškai nereikalingi, tačiau būtent nutekėjęs perteklius veda prie kur kas sveikesnio gyvenimo būdo.

Daugiau maistinių medžiagų

Ne paslaptis, jog ant grotelių kepamas maistas išsaugo daugiau maistinių medžiagų, kurios mūsų organizmui turi daugybę naudos. Pavyzdžiui, vitaminas B1 (tiaminas) padeda suskaidyti energiją ir užkirsti kelią tam tikroms ligoms, o vitaminas B2 (riboflavinas) prisideda prie energijos gamybos. Ypač patartina naudojantis griliu kepti daržoves – šie produktai geba išsaugoti itin didelį mineralų ir vitaminų kiekį. Tai ypač pasakytina apie tas daržoves, kurių sudėtyje mažiau vandens. Jei naudosite šviežius, sezoninius produktus, jie turės kur kas daugiau naudos nei konservuotos ar šaldytos daržovės.

Nereikia sviesto ir druskos

Kadangi ant grilio išsiskiria natūralios mėsos ir daržovių sultys, papildomai nebereikia naudoti sviesto. Tai reiškia, kad suvartojate kur kas mažiau žalingų medžiagų ir tuo pačiu gaunate mažiau kalorijų – jei siekiate numesti svorio, valgydami grilio patiekalus, greičiau galite pastebėti akivaizdžius rezultatus.

Tas pats pasakytina ir apie druską. Kadangi tokio proceso metu daug geriau išryškėja natūralūs skoniai, ženkliai sumažėja druskos poreikis. Tai reiškia, kad į Jūsų organizmą patenka kur kas mažiau natrio, kurio, vartodami jau pagamintus patiekalus, dažniausiai gauname gerokai per daug.

Mažesnė susirgimų rizika

Visos aukščiau įvardintos priežastys leidžia teigti, kad grilio patiekalai yra kur kas naudingesni ir sveikesni. Be to, teigiama, kad dažnas jų valgymas gali sumažinti ir tam tikrų susirgimų riziką – ypač tuomet, kai kalbame apie širdies ligas, insultą, nutukimą, padidėjusį kraujospūdį ar netgi tam tikras vėžio rūšis. Žinoma, labai svarbu ir tai, ar grilio patiekalus iš tiesų stengiatės paruošti sveikiau. Jei nevengiate riebesnių padažų, papildomai naudojate sviestą ar aliejų, o pavalgę griebiatės žalingų įpročių, ženkliai pagerinti savo savijautos tikrai nepavyks.

Galimybė daugiau laiko praleisti gryname ore

Daugeliui iš mūsų neretai pritrūksta priežasčių, dėl kurių norėtųsi išeiti į lauką. Grilis – puiki galimybė tai padaryti. Ruošdami patiekalus ant grotelių, privalėsite kurį laiką pabūti lauke, todėl tikėtina, kad padidinsite savo fizinį aktyvumą: galbūt prisijungsite prie vaikų žaidimų, o gal nuspręsite surengti draugų vakarėlį. Bet kokios panašios idėjos praturtins Jūsų laisvalaikį, suteiks galimybę daugiau laiko praleisti su namiškiais ar bičiuliais ir leis geriau atsipalaiduoti bei pagerinti nuotaiką. Plačią griliui skirtos įrangos įvairovę siūlo Pigu.lt el. parduotuvė – šioje svetainėje ją įsigysite gera kaina.

Tai pagrindiniai, tačiau tikrai ne vieninteliai grilio patiekalų privalumai: įsigiję reikiamą įrangą, jų atrasite ir daugiau. Šiltasis sezonas dar tik įsibėgėja, todėl tikrai turėsite progų ją išbandyti!

Komentarai
Kiti straipsniai