Penktadienis, 2024 m. kovo 29 d.

Ar interneto svetainių kūrimas gali būti pigus?

Interneto svetainių kūrimas itin aktualus verslo įmonėms. „Jei tavęs nėra internete – nėra niekur“ – tai pabodusi, bet gana tiksli frazė, itin tinkama kalbant apie verslą. Ne paslaptis, kad verslo varomoji jėga yra pelnas. Tad kyla įvairių klausimų: ar kas nors gali sukurti interneto svetainę ir neužsiprašyti milžiniškos sumos (kad išlaidos netaptų per didelės); ar toks darbas apskritai gali būti pigus?..

Įmonių ir interneto svetainių skirtumai

Kuriant portalą išskirtinos trys kryptys – programavimas, dizainas, informacinis turinys. Kiekvienas darbas kainuoja, o juk norisi, kad viskas būtų nepriekaištinga (kad portalas sklandžiai veiktų, kad gražiai atrodytų, kad būtų informatyvus, įdomus).

Kiekviena detalė labai priklauso nuo tematikos. Puikus palyginimas – kavinė ir bankas. Tai skirtingos įstaigos, kurių tikslai toli gražu nevienodi. Dizainas ir meniu punktai, tinkami kavinei, deramai nefunkcionuotų banko portale. O tai, kas pateikiama banko puslapyje, keistai atrodytų kavinės tinklalapyje. Saugumo reikalavimai taip pat visiškai skirtingi.

Pigu / brangu

Interneto svetainių kūrimas neatsiejamas nuo kontrastų. Itin intriguoja vertinimas pigu / brangu. Vienoje įmonėje gali būti sakoma „dėl x privalumo sumokėsime tūkstančiu daugiau“, o kita įmonė ieškos nemokamos platformos ir stengsis išsiversti kuo ekonomiškiau. Tai natūralu – vienos kompanijos stambios, jų pelnas solidus (kartu ir galimybės nemenkos), o kitos įmonės dar tik pradeda savo ekonominės veiklos kelią.

Svetainė sukurta, o kas toliau?..

Metams bėgant vis dažniau kartojamos trys raidės: SEO. Įvedus šią santrumpą į „Google“, paieškos mastai stulbina. KONE 400 MLN. REZULTATŲ! Beveik 400 000 000.

Kai svetainė sukurta, reikia rūpintis jos priežiūra, optimizavimu. Tad aktualu žinoti, jog interneto svetainių kūrimas yra pirmas etapas. Net ir tobuliausiai sukurtas portalas laikui bėgant taps neįdomus ir nevertingas, jei jam bus skiriama nepakankamai pastangų.

Ką sako logika?

Logika sako štai ką: kuo daugiau „pribumbasų“, tuo brangiau portalas atsieis. Iš tiesų tie „pribumbasai“ dažnai reikalingi ne tik stambioms kompanijoms. Ar šitai reiškia, jog norint kokybiško portalo teks mokėti daug? Nebūtinai, bet, remiantis logika, tai tikslinga investicija, ypač jei rimtai žiūrima į įmonės ateitį.

Komentarai
Kiti straipsniai