Šeštadienis, 2025 m. vasario 08 d.

Kaip sukurti nepamirštamą etiketę?

Patrauklus etiketės dizainas patrauks jūsų kliento dėmesį ir paveiks jo sprendimą pirkti. Apsvarstykite toliau pateiktas kategorijas, kad sukurtumėte įsimintiną tinkintą etiketę.

Dydis

Per didelė arba per maža etiketė sumenkins jūsų gaminį. Žinokite savo produkto matmenis ir formą. Išlaikykite pusiausvyrą tarp talpyklos ir etiketės dydžių.

Spalvos

Kokios spalvos geriausiai parodys jūsų gaminį? Skaitmeninio spausdinimo procesas išgauna aukštos skiriamosios gebos ryškias spalvas. Pasirinkite spalvas, atitinkančias prekės ženklą ir geriausiai tinka jūsų gaminiui.

Šriftai

Kokio tipo šriftą naudosite? Sukurkite ne daugiau nei tris skirtingas šriftų šeimas, kad etiketę būtų lengva skaityti. Dar kartą patikrinkite net mažiausio šrifto įskaitomumą.

Grafika

Kokie elementai sudomins jūsų etiketę? Vaizdai, formos, nuotraukos ir pan.? Kokie vizualiniai vaizdai yra susiję su jūsų produktu ir tiksline vartotojų rinka?

Turinys

Kokia informacija yra privaloma jūsų pramonėje? Ar įvykdėte etiketės teisinės kalbos reikalavimus? Kokia informacija yra privaloma vartotojui? Informacija apie maistines medžiagas? Įspėjimas? Sertifikuota?

Esminė informacija

Kur patalpinsite savo įmonės pavadinimą, logotipą, URL, brūkšninį kodą? Ar įtrauksite telefono numerį ir adreso informaciją? Būtinai patikrinkite visas esamas įmonės prekės ženklo gaires, ar jos atitinka.

Kai kurie prekių ženklai yra tokie atpažįstami, kad juos iškart atpažintumėte tiesiog pamatę tam tikro atspalvio spalvą (pavyzdžiui, žalia „Starbucks“) arba pažvelgę į jų logotipe naudojamą šriftą. Prekės ženklo atpažinimas yra galingas įrankis, kuris nesąmoningai daro įtaką pirkimo sprendimams, kuriuos mes visi priimame kiekvieną dieną. Kai jums bus suteikta galimybė pasirinkti tarp nepažįstamo prekės ženklo ar prekės ženklo, kurį galite atpažinti iš pirmo žvilgsnio, beveik visada pasirinksite tą, kurį žinote. Tokio momentinio prekės ženklo atpažinimo lygio nepavyks pasiekti per naktį, bet jis prieinamesnis, nei manote. Sužinokite, kaip bet kokio dydžio ir tipo įmonės gali sukurti prekės ženklą, kuris būtų atpažįstamas ir skatina klientų lojalumą! Matomumas yra labai svarbus norint, kad prekės ženklas būtų įsimintinas. Tai reiškia, kad savo prekės ženklą dėkite visur! Kuo daugiau kartų jūsų klientai susidurs su jūsų prekės ženklu, tuo labiau jis ims įsiminti. Galų gale jie galės sukurti stiprias asociacijas tarp jūsų prekės ženklo ir jūsų verslo – ir visos teigiamos patirties, kurią jie patyrė su juo. Daugiau informacijos printela.lt.

Komentarai
Kiti straipsniai