Trečiadienis, 2024 m. balandžio 24 d.

Ką daryti, jeigu iPhone telefonas nesikrauna?

Šiais laikais iPhone telefonai yra itin populiarūs, o viena iš labiausiai nerimą keliančių problemų – įrenginio baterijos nesikrovimas. Tam gali būti daug priežasčių, tačiau paprastai jas nesunku išspręsti. Pateikiame dažnas nesikrovimo priežastis ir  veiksmus, kuriuos verta išbandyti, jeigu iPhone telefonas nesikrauna:

 

  • Išjunkite ir įjunkite telefoną. Dažnu atveju pakanka tiesiog išjungti ir įjungti telefoną – perkrovimas gali sutvarkyti bet kokią problemą. Jei telefono akumuliatoriaus veikimo laikas yra pakankamai ilgas, iš naujo paleiskite telefoną ir bandykite dar kartą įkrauti. Bet jei jūsų telefono baterija yra labai išsikrovusi – liko mažiau nei 5 % – arba jau visiškai išsikrovusi, šis būdas jums neveiks;
  • Patikrinkite, ar telefonas kraunasi su kitu įkrovikliu. Įsitikinkite, ar telefonas tikrai nesikrauna. Tam išbandykite skirtingus būdus: bevielį krovimą, krovimą su kitu kabeliu ar įkrovikliu, krovimą per kompiuterio USB jungtį. Tuo atveju, jeigu telefonas kraunasi bevieliu krovimu arba per USB jungtį, jums tiesiog reikia naujo įkroviklio, kurį galite įsigyti čia. Jei akumuliatorius jau išsikrovęs, palikite jį krauti maždaug dvi valandas ir tada patikrinkite. Turėtumėte pamatyti žaibą akumuliatoriaus piktogramoje arba šalia jos, esančios iPhone užrakto ekrano viršuje, dešinėje. Jei nematyti žaibo, telefonas išties nesikrauna;
  • Patikrinkite savo telefono krovimo prievadą. Krovimo prievadas – tai anga, prie kurios prijungiame įkrovimo kabelį. Jeigu telefonas nesikrauna, patikrinkite krovimo prievadą – užsiteršęs krovimo prievadas yra gana dažna telefono nesikrovimo priežastis. Įvairios dulkės ir šiukšlės gali lengvai patekti į šią angą. Atidžiai apžiūrėkite, o jei ką nors pamatysite, atsargiai ir švelniai išimkite dantų krapštuku ar bet kokiu kitu nemetaliniu smailiu daiktu, kuris tilps į prievadą;
  • Patikrinkite krovimo laidą. Jei iPhone turite pakankamai seniai, tikriausiai matėte nutrūkusį ar nutrūkusį laidą – nuo pakartotinio lenkimo nutrūksta guminis išorinis apvalkalas, o laidai atsiskleidžia. Jei jūsų laidas atrodo taip ir jis netinkamai įkrauna jūsų įrenginį, išmeskite jį ir įsigykite naują laidą. Deja, ne visada galima pamatyti, kad laidas pažeistas – kartais kontaktas gali nutrūkti viduje arba laidas gali nustoti veikti savaime (tai būdinga neorginaliems pigiems laidams, nes dažnai sugenda kabelio viduje esantis galios reguliatoriaus lustas). Taigi, geriausias būdas patikrinti, ar problema telefone, ar laide – išbandyti kelis laidus.
  • Patikrinkite, ar programinė įranga atnaujinta. Jei naudojate ne naujausią „iOS“ versiją, tai gali būti priežastis, kodėl jūsų telefonas nesikrauna. Programinės įrangos naujinimai padeda išvengti daugybės problemų ir netgi pagerinti našumą. Paspauskite “Settings” → “General” → “Software Update” (telefonas pradės ieškoti naujausių atnaujinimų) → “Install Update” (jeigu yra galimų atnaujinimų).

 

Be to, nesijaudinkite, kad jūsų iPhone nustoja krautis esant 80%, neturėtumėte streso. Tai „iOS 13“ ar naujesnės versijos funkcija, vadinama optimizuotu akumuliatoriaus įkrovimu.

Komentarai
Kiti straipsniai