Pirmadienis, 2021 m. spalio 25 d.

Į ką atkreipti dėmesį investuojant į džemperius su logotipu?

Mažesnės ir didesnės kompanijos dažnai renkasi investuoti į drabužius su organizacijų logotipais. Jie atrodo profesionaliau, tvarkingiau ir labiau atkreipia žmonių dėmesį, reklamuoja kompanijos pavadinimą. Jei drabužiai nešiojami kasdien, darbuotojai gali jaustis labiau vertinami, lygūs ir nesukti galvos, ką rengtis įprastą darbo dieną. Vienas iš patogiausių drabužių yra džemperis. Pateikiame patarimus, į ką reikėtų atkreipti dėmesį investuojant į tokią apranga su logotipu.

 

Apgalvokite tinkamą logotipo vietą ir dydį

 

Tai gali skambėti kaip normalus dalykas, bet logotipas turi būti lengvai pastebimoje vietoje. Daug kompanijų deda juos dešinėje krūtinės pusėje. Taip yra dėl to, kad tai yra viena iš geriausiai pastebimų vietų. Kitos įmonės renkasi logotipus dėti nugaros pusėje, viršuje, per džemperio centrą. Toks sprendimas priimamas dėl tos pačios priežasties – žmonių akys tiesiog natūraliai pastebi nugaroje esantį logotipą. Reikėtų vengti tokių vietų kaip kišenės, užtrauktukai, kadangi siuvant logotipas gali išsikraipyti ir drabužis atrodys neprofesionaliai, netvarkingai.

 

Taip pat svarbu apgalvoti ir logotipo dydį. Nors ir siekiama, kad jis būtų pastebėtas, šis ženklas neturėtų būti per visą drabužį, nes tuomet jį gali būti sunku įžiūrėti.

 

Apsvarstykite džemperių dizainą

 

Dizainas yra gaminio, šiuo atveju, džemperio, matomas vaizdas. Svarbu pasirinkti tinkamas spalvas ir sukurti patrauklų drabužio dizainą, kad šis atrodytų profesionaliai ir derėtų su esamu logotipu. Spalvų pasirinkimas yra daug reikšmingesnis nei galite manyti. Tai yra labai susiję su žmogaus psichologija, nes kiekviena spalva paprastai turi skirtingą reikšmę. Jos gali daryti įtaką net ir kaip į kompaniją žiūri ar bendrauja klientai.  Pavyzdžiui, jei jūsų įmonė pasižymi jaunatviškumu, noru išsiskirti, rekomenduojama naudoti raudoną, oranžinę spalvą. Išsirinkti norimą džemperių spalvą galite paspaudę ant šios nuorodos.

 

Išsiaiškinkite dydžius ir reikiamą kiekį

 

Paskutinis aspektas, kurio turėtumėte pamiršti, tai džemperių dydis ir kiekis. Turbūt suprantama, kad geriau jų įsigyti daugiau nei mažiau. Turėti papildomų drabužių yra visada gerai, nes darbuotojas gali pamesti, sugadinti ar svarbią dieną išsitepti savo džemperį. Dar geriau, jei sugalvotumėte juos dalinti ne tik savo darbo aplinkoje, bet ir naudoti šiuos drabužius reklamai dalinant juos aplinkiniams žmonėms.

 

Taip pat verta sužinoti darbuotojų nešiojamos aprangos dydį. Kai kurie iš jų gali būti neužtikrinti, kokio dydžio džemperio jiems reikėtų, tad protingiausia būtų tiksliai išmatuoti ir atsižvelgti į drabužių stilių („unisex“, laisvesnio ar siauresnio modelio). Būtinai praneškite žmonėms, kokius dydžius užsakote, nes nežinote, galbūt jie norės nešioti dydžiu didesnį nei įprastai.

 

Taigi, investicija į džemperius su įmonės logotipu gali turėti teigiamos įtakos tiek kompanijai, tiek patiems darbuotojams. Svarbiausia atkreipti dėmesį į logotipo dydį ir vietą ant džemperio. Apgalvokite drabužių dizainą ir užsisakykite reikiamą jų kiekį internetu.

Komentarai
Kiti straipsniai